pondělí 8. července 2013

Summer photo challenge: Fotka něčeho, co nesnáším /3

Asi bych to nenazvala přímo věcí, kterou nesnáším, ale není mi úplně příjemná. Ostatně, neznám člověka, který by se extra vyžíval v pavoucích.
Nevadí mi sekáči ani ti malí, ale jakmile už mají nějaký vzor (jako třeba ten na obrázku), nemusím se s ním tulit.
Přesto si můžu říct, že se mi fotka líbí. Na to, že je na ní něco co zrovna nemusím se mi opravdu líbí.


6 komentářů:

  1. Brr, pavouky taky nemám ráda, pořádně docenit je dokážu až na takovýhle fotkách :D. Líbí se mi ty barvy, takové teplé a podzimní a detaily pavučiny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, rozumím ti.. pavouky taky docela nesnáším :D a tak všeobecně hmyz moc nemiluju..

    OdpovědětVymazat
  3. Tak zrovna já mám pavouky ráda :D kdyby máma neměla arachnofobii, určitě bych si ho pořídila. Navíc je i moc ráda fotím, na našem fotoblogu jsem dokonce udělala sérii fotek jen s pavouky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná fotka! Ja milujem pavúky...ale iba na takýchto fotkách, haha. Tiež ich veľmi rada fotím :-)

    http://kejtys.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat