pátek 12. července 2013

Summer photo challenge: Fotka jídla /4

No, myslím, že tohle kolo pojmu opravdu netradičně. :D Ne, že bych neměla co vyfotit, ale zrovna tuto fotku bych nikde jinde asi nezveřejnila a přesto se mi "líbí". Není přesně napsáno v jakém stavu se má jídlo nacházet, takže je moje fotka vlastně i v rámci pravidel.
Kdo z vás nemá rád oslavy, zabijačky a různé akce, kde je spoooousta jídla? Já miluju, když se můžu něčím přecpat a nikdo mi nenadává, že jsem někomu snědla porci! :)
K zabijačkovému tématu je i má fotka. Snad vám nebude připadat až tak nechutná (i když je - ty zoubky tam :D), že bych vás nějak pohoršila a fotku v klidu překousnete ;)

(Proto ji dávám až po rozkliknutí celého článku ;D)




Je to jídlo? JE TO JÍDLO!

3 komentáře:

  1. Wow, tak to je hrozně fascinující o.O :D Úplně morbidně skvělý... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaah..tyjo..úplně mě ale přešla chut ted cokoliv jíst a popravdě doufám,že ti sem nezabloudí nějaký naštvaný vegan/vegetarián :D

    OdpovědětVymazat