čtvrtek 18. července 2013

Summer photo challenge: Fotka něčeho roztomilého /5

Ok, další kolo


přiznám se, že jsem opravdu nečekala, že tohle kolo stihnu, ale proč ne, když mám fotku.
Zprvu mě napadlo nějaký štěňátko nebo mládě nějakého zvířete, ale já mám jen mého starouška (morče) a ten zas tak roztomilý není. A pak byly u nás na návštěvě známý s mimčem.. A já miluju takhle malé děti, protože to je ten nejroztomilejší věk! :)


Jsem si plně vědoma chyb (šum jako prase a klobouku by to chtělo větší kus), ale je to foceno novým objektivem a stále se učím :D :/

Ona je opravdu jak modelka, má skvělé výrazy a pozná, že ji fotím, takže stále čučí do foťáku.. naprosto roztomilá! :D :)

1 komentář:

  1. Taky jsem na tohle téma vybrala děti, no :D Jsou prostě roztomilý nejvíc ze všeho (ještě se štěnátkama a vůbec prostě malý zvířátka :D) Mně se takhle ta fotka líbí, pokud jde o ten klobouk a tak, spíš škoda té ručičky, ale rozmazané ruce jsou prostě údělem dětských fotek :D

    OdpovědětVymazat