úterý 23. července 2013

Summer photo challenge: Fotka, na které jsem já /6

Další Summer photo challenge
Přiznám se, že se moc nefotím.. spíš skoro vůbec. Fotek mám dost od kamaráda, který taky fotí a nějak to neumím, vždycky se tvářím divně, křečovitě, nepřirozeně a bůhví jak dál..
Tahle fotka vznikla v druhém týdnu prázdnin, kdy jsem byla na X-Large english city campu. Bude o něm ještě krátký /možná delší/ článek, protože jsem tam byla na fotografické dílně (kde jsem se dozvěděla pár zajímavých informací)
Hned první den jsme měli seznam 15 věcí, které jsme měli za dvě hodiny nafotit.. Přiznám se, že nemám ráda takovéhle seznamy nebo když vám někdo řekne, vyfoť tohle a tamto.. A jeden z bodů bylo "vyvotit autoportrét"
Takže jediná možnost byla zrcadlo nebo jakékoliv jiné sklo :D


Na téhle fotce můžete krásně vidět, jak jsem chytla americký zvyk a to, že už si foťák nedávám na krk, ale omotám si to kolem ruky.. Zdá se mi to možná víc riskantní, ale máte volnější pohyb s rukou, neomezuje vás vzdálenost krku a foťáku a můžete fotit prakticky z jakéhokoliv úhlu.




Nenápadně sem přidám ještě jednu fotku - když jsem se pokoušela vyfotit bez zrcadla nebo odrazu.. moc dobře to nedopadlo :D (barva je červená, není to růžová!)

5 komentářů:

  1. Ty vlásky!!:3 Nádhera. Fot se častěji:D Já třeba nenávidím, když mě fotí někdo jiný, jsem nefotogenická. Ale sama se fotím,no:D
    Jinak mně taky foták fotí červenou spíš jako růžovou:D

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, budeš se účastnit sedmého kola pohoto challenge? :)
    http://by-one-eye.blogspot.cz/2013/07/summer-photo-challenge-7-fotka-oblibene.html
    plus přidáš odkazy na svoje challenge články k nám do příslušných článků? Dole v každém článku je takový modrý linkovač k tomu určený ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, promiň tvůj odkaz u šestky jsem přehlídla, ;)

      Vymazat
  3. Škoda, žes to sundala:/ Taky máš za sebou, koukám experimenty :D Jinak napadlo mě to tak, že jsem chtěla ušetřit barvu na vlasy, protože černou přeci jen dobarvuju méně než červenou, která se pořád vymývá a spotřebovala jsem na ni hodně barvy. Tak jsem přemýšlela a napadlo mě tohle :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vlasy, tyjo!!!
    Taky se nerad fotim, ale posledni dobou to na blogu porusuju neustale... Nakonec ze me bude modelka, nebo co..

    OdpovědětVymazat