neděle 28. července 2013

X-Large city camp 2013

Byla jsem teď týden na příměstském english campu X-Large. Maximálně jsem si to užila a maximálně jsem mluvila anglicky :D Po roce jsem viděla lidi z USA a fakt mi chyběli. Bylo to opravdu parádní!
Taky jsem se tam naučila pár věcí. Každý den jsme měli dvě dílny - ráno a odpoledne. Já měla ráno Angličtinu a odpoledne Fotografie. Dílnu fotografií vedli dva profesionální fotografové z USA (jeden z Kalifornie a druhá z Texasu, ale to je vlastně úplně jedno..)
Bethany, profesionální fotografka z Texasu (můžete navštívit její stránky nebo Facebook) má opravdu nádherné fotky! Je to asi nejlepší fotografka, kterou znám. Krásně se mi s ní povídalo a pokaždé mě něco poradila, byla skvělá. Taky nám ukazovala úpravu fotek ve Photoshopu, ale jelikož jsme měli jen jeden počítač a nemohli jsme si to zkusit, bylo nám to trošku k ničemu :D
Od Mika (druhý fotograf) jsem se dozvěděla něco o historii, což jsem ještě nikde neměla možnost si poslechnout, takže mě to zajímalo.
Nejlepší na tom je, že jsem se s nima mohla bavit jen anglicky, takže jsem se naučila spoustu "fotografických anglických slovíček" (nevím kdy je využiju, možná nikdy, ale je to zajímavé je znát! :D)

Tohle sem prostě musím přidat.. Kufr na fotografické věci (pomůcky, objektivy, blesky, disky a všechno možné) vlastnila Bethany. Málem jsem se poslintala při prvním pohledu


Tady vám přináším fotky z jednoho výletu na náměstí, kde jsme se rozdělili do dvojic a měli jsme fotit fotky s co nejlepším světlem (to bylo taky krásný, když nám o tom Bethany povídala). Měla jsem neskutečné štěstí, že jsem šla s Luckou, protože ona má nádherný výrazy, nezačne se smát pokaždý když řeknu "a teď se podívej trochu směrem nahoru a povol pusu" a prostě to udělá - úžasná holka, která je ještě k tomu krásná.. - sen každýho fotografa!









fotka se kterou jsem sklidila největší úspěch (jak u sebe, tak i u fotografů)
my sweet Bethany
Amber, holka, na kterou jsem se celý rok nejvíc těšila!
Má jediná fotka s Bethany.. Je trošku šílenějšího formátu, protože to byl zrovna den ve stylu "70. let"


Lektorka anglické dílny - z Norska!


Úplně napravo je Mike :)
Toť asi vše k letošnímu ročníku X-Large. Jestli jste někdo alespoň poblíž HK, doporučuju! :)

4 komentáře:

  1. Parádní fotky.Ten kufr je skvělý..a Amber vypadá straaašně sympaticky, muselo to být supr:)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky!
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotografie, souhlasím s tvým názorem na NEJpovedenější fotografii, a ten kufřík, sen ... ;)

    OdpovědětVymazat