pondělí 29. července 2013

touch of old age

Nevěděla jsem jak pořádně tuhle sérii fotek nazvat.. A taky jsem nevěděla jak to pořádně upravit. Fotky mi v počítači leží už asi měsíc a já jsem je asi 20x otevřela s myšlenkou, že je nějak pěkně upravím a vyleze z nich něco fakt hodně dost moc dobrýho. A po měsíci jsem to konečně dokončila a řeknu vám, nesnáším pocit, když máte dvě představy a nevíte, kterou máte na fotku aplikovat. Rozhodovala jsem se jestli přidat sépiový filtr nebo si jen sama pohrát s barvami.
Nakonec jsem si řekla, že moje práce je moje práce a nebudu přece tak líná, abych na fotku jen plácla filtr a hotovo. :D Jsou to fotky, který mi ke mně vůbec nesedí, jsou takového jiného stylu, ale hrozně se mi líbí. Po dlouhý době jsem totiž zase experimentovala s časem, světlem a improvizačním stativem (ano, jedu na víkend na chalupu za jediným účelem - focení - a zapomenu stativ doma.. -_- no nenaštvalo by vás to?!)
A po dlouhý době jsem fotila něco jinýho než lidi.
Prostě jsem se na půl hodiny a víc zašila na půdu.
Odreagovala se a přestala na všechno myslet.
A byla jsem tam sama.
Jen já a Nikolas.
A Nikolas je můj foťák.


... astmatik by u nás na půdě moc dlouho nevydržel..











Možná bych i doporučovala rozkliknout si fotky ve větším (stačí na ně prostě a jednoduše kliknout)

9 komentářů:

  1. Ooo, no tak to jsou úplně dokonalé fotky! Nemůžu se vynadívat.. ty pavučiny jsou úžasné, ta temná atmosféra taky... fakt boží!

    OdpovědětVymazat
  2. to s tím stativem by mě naštvalo :D:D
    ale nádherný fotky, miluju tenhle typ atmosféry :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! :)) Asi se mi nejvíce líbí předposlední. Strašně se mi líbí ty barvy. :))
    S tím stativem to muselo pěkně naštvat.. já když jsem odjížděla k rodičům na prázdniny jsem si zapomněla baterku na nabíječce, zjistila jsem to až u rodičů a musela jsem se pro ní druhý den vrátit zpátky do Prahy a blízko to zrovna není. :D :/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám pojmenovaný foťák - Axl (jako Axl Rose - zpěvák Guns N' Roses). Jinak fotky jsou perfektní, úžasná atmosféra.
    PS: Budeš se účastnit osmé (a zároveň poslední) summer photo challenge? Téma je jednoduché - fotka detailu. ;)
    Audrey

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní,takové detaily miluju. Krásně fotíš:)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju._:)) No právě..třeba přítelův telefon má to, že tím mobilem jen jakoby projedeš co chceš jako panorama a on ti to spojí sám. S tím mým fotákem to jde strašně blbě. No, on to byl původně přítelův mobil a on s ním měl "menší" nehodu na kole. Tak mi ho dal a pořídil si nový:D Ale nový display už mám objednaný :D:D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky nesnáším tohle dilema s upravováním nebo vybíráním. Jinak přesně tenhle typ fotek miluju. Nejvíc se mi líbí ta s obrazem a hodinama!

    OdpovědětVymazat
  8. tak tyhle fotky jsou naprosto užasné a jedinečné :O

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný kontrasty světla, a ta atmosféra, radost se podívat :)

    OdpovědětVymazat