pátek 9. srpna 2013

Hookah

Několikrát jsem už fotila vodnice a kouře. A teď mám dilema, jestli sem hodit fotky rok staré nebo měsíc staré. A nakonec jsem se rozhodla, že je sem dám všechny. Jedna fotky navíc vás nezabije :)





Musím se pochlubit, že konečně se někteří moji kámoši uchytili mého nápadu usmažit komára! A nikdo ani neceknul, že bych byla divná.. Mám divný kámoše - díkybohu!


A teď jedna fotka z minulého roku, kterou jsem posílala i do soutěže na digineff.cz - obsadila jsem krásné 28. místo. Žádná cena, ale ten pocit, že bylo 500 fotek je krásný!


8 komentářů:

  1. Ta poslední fotka je perfektní,cenu by sis zasloužila.

    OdpovědětVymazat
  2. mám rada fotky s dymom!
    všetky sú super!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Mňaam vodná haha :D Všetky fotky sú super a kamarátov ti závidím. Mňa by asi ukameňovali pohľadom -_- Posledná fotka je úžasná a cenu by si si naozaj zaslúžila. :-) Som tvoja nová follow a bola by som veľmi rada keby si si tiež pozrela môj blog. :-)

    terezbk.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. tak ta poslední mě naprosto rozsekala :D a to už jsem viděla hodně hezkých fotek tahle je užasná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky, vyzerá to čarovne. :D

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fotky:) nejvíc se mi líbí ta první
    Zvu tě na Giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsme jednou smažili nějakýho hmyzáka na uhlíku, ale matně tuším, že to bylo omylem :D Zbožňuju vodnico-kouřové fotky.. vlastně, zbožňuju vodnici pro ten kouř :D První fotka super a poslední má nádherné světlo, barvy.. k dokonalostí jí chybí jen lepší ta levá část (toho někoho kdo tam vykukuje schovat :D)

    OdpovědětVymazat