pátek 16. srpna 2013

In love

Posral se mi foťák.. jo, jinak se to říct nedá, protože jsem šíleně naštvaná. A nejspíš to bude taky pěkně drahý. Super, všechno se mi teď daří. Ještě k tomu jsem nemocná a do konce prázdnin se musím šetřit se sluníčkem. Juchuchuuu. No, ale to jsou vedlejší věci.

Byla jsem - ještě před odjezdem na dovolenou (kde mi onemocněl foťák) - fotiti s kamarádkou. Takový hodně spontánní focení, ale proč ne. Potřebuju se furt učit.
Takže sem dávám zatím jen těchto pár fotek. Další bych mohla uveřejnit v dalším článku, protože jsou zase trochu odlišný. a taky je musim teprve upravit.. :D










Poslední se mi zase líbí nejvíc :) Začala jsem experimentovat se světlostí, tak jsem zvědavá.. co vy na to? :)

6 komentářů:

  1. :O tak doufám, že se to s tim foťákem dá do pořádku :) a taky se brzo uzdrav :)
    ale fotky jsou teda úžasný, hlavně ta poslední, ty oči! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný oči! A ono už teď moc sluníčka stejně neni,i když nevim jestli tě to nějak potěší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky :) Ale tie oči vyzerajú veľmi neprirodzene :/ http://la-sissi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Very beautiful outfit ;) Amazing dress ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat