pátek 2. srpna 2013

Summer photo challenge: Fotka detailu /8

Poslední Summer photo challenge! A i když se mi to nepozdává, můžu se pyšnit tím, že jsem stihla všechny kola.. Krásný pocit, že jste něco dotáhli do konce.
Toto kolo mám mít fotku detailu, takže jsem vybrala jednu ze zkušebního dne s 50mm/f1,4. Takže hloubka ostrosti skoro minimální. Parádní objektiv, ale byl plně manuální, takže jsme ho vrátili..


Vlastně je to úplně nezáživná fotka, ale je to důkaz toho, že clona umí prostě hodně a že jsem dokázala správně manuálně zaostřit!

3 komentáře:

  1. Náhodou, moc pěkná fotka, hezké barvy...ideální na nějaké pozadí, právě kvůli rozostření ;)
    Jinak moc děkujeme za účast.

    OdpovědětVymazat
  2. To je bez úpravy ta fotka? O.o co dokáže clona..perfektní!!

    OdpovědětVymazat
  3. Klobúk dole! Vážne máš talent .. Skvele urobená fotka :O :)
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat