úterý 29. října 2013

Behind the mask

Původně jsem myslela, že se zapojím do projektu "Svět by byl lepší kdyby..." a to jsme si měli domyslet. Tak mě napadlo, že by svět byl lepší bez přetvářky. Nakonec jsem se do projektu zapojila jen soukromě a nikam ty fotky necpala (jen na FB a teď i sem) :D
Na druhou stranu jsem dostala jiné téma a to vám snad ukážu někdy příště až upravím fotky.

Teď mám na zveřejnění dvě série. Tu, která se objeví v tomto článku a pak fotky na kterých se objeví sestra této modelky.
Doma mám ještě fotky ze stužkovacího večírku a nevím kam dřív skočit. Doufám, že si tenhle týden volna všechno zařídím a do dalšího týdne vykročím tak nějak.. připraveně a vyrovnaně. Protože vyrovnaně jsem se už dlouho necítila. :D






Nejvíce se mi líbí poslední fotka, nejvíc odpovídá tomu, co jsem chtěla vyjádřit. To, že se za něčím schovává, za maskou i za stromem.

FACEBOOK // ASK

3 komentáře:

  1. Zaujala mě hlavně ta první fotka a líbí se mi, jak máš barevně jen tu škrabošku. Mimochodem,krásné šaty:)

    OdpovědětVymazat
  2. I just love these pictures.Can we follow each other? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si hodila na blog nové fotky, kouknu k tobě.. a hele, článek se stejným "námětem" :D No stává se.. Krásné fotky, nejvíc se mi líbí ta poslední.. Dvojbarevné provedení se hodí k té myšlence s přetvářkou, dokreslovala by to pak celobarevná fotografie bez škrabošky. Ale klidně bych nechala nějaké i celobarevné, takhle celá série moc nevynikne :)

    OdpovědětVymazat