pondělí 4. listopadu 2013

Beautiful sunset

Jednou jsem si vyrazila fotit podzim, když mi napsala kamarádka, jestli nechci jít ven. Tak šla se mnou, že pokecáme při focení.
Abych vám ji trochu přiblížila. Kamarádka Nikola má luxusní dlouhé, hnědé vlasy, je v modelingové agentuře a je prostě krásná.

Různě jsem blbla s filtrama, které jsem dostala k narozeninám, ale zatím jsem se moc nepoužila a nakonec jsem před objektiv dotáhla i Nikolu. Já prostě radši fotím lidi než přírodu.. A tak vzniklo těchto pár fotek :)








Fakt se mi líbí to světlo :)

FACEBOOK // ASK

(jestli "lajknete mou FB stránku, moc vám děkuju :))

7 komentářů:

  1. Krásná holka,ale k těm fotkám by mi víc sedlo,kdyby měla rozpuštěný. Nevím proč. Prostě pocit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem chtěla aby si je rozpustila, ale odmítla, že je prý neměla umyté :D takže bohužel.. Vím, že fotky by zase vypadaly jinak, možná líp.. :)

      Vymazat
  2. Nojo, škoda, že nejsou ty luxusní vlasy pořádně vidět. Ale k těm fotkám se mi ten drdol či co líbí. je to samozřejmě moc pěkná a sympatická slečna. Fotky mají strašně krásné světlo, hlavně druhá a třetí, ale úplně nejvíc se mi líbí snad ta první. Jinak bych si ráda prohlédla i ostatní fotky z procházky, teda jen přírodu.. to tu opravdu poslední dobou nebylo moc k vidění (teda určitě jo, jen jsem slepá.. ale většinou ne!! :D)

    OdpovědětVymazat
  3. krasne fotky!

    Inak pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH 75ml tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné světlo, pěkná modelka.. dokážu si ji představit na nějakém fashion focení, je krásná.

    OdpovědětVymazat