sobota 5. října 2013

Mistrovství ČR

Poslední dobou jsem neskutečně vytížená. Jakmile Nikolas dorazil domů, fotím skoro pořád! Ne, to mi nevadí, ale moc nemusím následné upravování. Ještě k tomu, když máte 700 fotek ze závodů a máte týden na protřídění a upravení. Jasně, mohla bych jim je dát nezmenšené a neupravené, ale přece jenom.. je to i reklama pro mě, takže chci ukázat to nejlepší!
28.9. byly závody v Břeclavi, MČR dorostenců a dorostenek. Z našeho oddílu postoupili jen kluci, takže jsem nezávodila a jen fotila.
Bylo to podruhé, co jsem fotila závody a oproti prvnímu focení, jsem nadšená! Opravdu jsem na některé fotky pyšná a fakt se mi líbí (což se mi moc nestává :D)

Zde je výběr asi 20 fotek, více najdete zde.























fotka na cestě zpět, vlakem při západu slunce

Na některé fotky jsem opravdu pyšná :)
Příště vám ukážu fotky s kamarádkou, se kterou jsem byla fotit teď ve středu

3 komentáře:

  1. myslím, že máš být na co pyšná, protože hodně z nich jsou moc povedené momentky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dle výrazů soudím, že do toho opravdu dali vše! :) Každopádně ty fotky jsou skvělé, úžasně ostré a zachycují báječné momenty!

    OdpovědětVymazat