středa 25. září 2013

První focení po návratu

Už se mi vrátil zpátky! Po měsíci bez foťáku by se dalo říct, že jsem měla skoro absťák. Byla jsem neuvěřitelně nadšená, když dorazil a celý den jsem pobíhala po bytě a fotila cokoliv, kdekoliv a jakkoliv. :D

Taky jsme měla za ten měsíc domluvené asi 4 focení a teď už je můžu postupně odškrtávat. Jedno už mám splněno.

Je to snad poprvé co jsem pořádně fotila kluka.. Takže jsem ani moc nevěděla, co od toho čekat (přece jenom holka je úplně jinej objekt). Nakonec jsem z těch fotek, ale sama překvapená. Opravdu se mi ty fotky líbí. A taky jsem konečně pořádně použila photoshop, neboli jinak řečeno, tohle jsou fotky, které jsem upravovala ve PS a ani jsem je pak nemusela poupravovat jinde.

Kluk s úžasnýma očima!










5 komentářů:

  1. Ahoj, pěkné fotky, jakým to, prosím, bylo objektivem? :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, když máš jako objekt kluka, co si to vyloženě užívá a je přirozený, tak to jde skoro samo :D samozřejmě nadsázka, tvé zásluhy nelze odepřít, jsou to super fotky :) První vede!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takého chlapca by som sa odvážila fotiť aj ja, sympatický :) Chlapca som ešte nefotila no musí to byť zaujímavá skúsenosť. Tretia fotka zhora sa mi páči najviac :)

    OdpovědětVymazat