středa 11. února 2015

Znovu po roce

Nemůžu uvěřit, že je to rok, co jsem se na svůj blog vykašlala. :D Nevím vůbec čím to bylo. Možná málo fotek, které bych vám mohla ukázat, nebo taky hodně učení a spoustu koníčků. Všechny mé fotky jste si mohli prohlížet na mé facebookové stránce A.B. foto. Bylo pro mě jednodušší zveřejňovat je pouze tam, ale poslední dobou jsem si začala říkat, že mít nějaké takovéhle stránky taky není úplně špatný nápad.

Proto bych vám v tomhle článku chtěla ukázat jakýsi mini-průřez rokem 2014. Když jsem vybírala fotky, které bych sem přidala, trochu jsem se zastyděla, protože jich opravdu není mnoho. (Na to, že to je z celého roku!) Byl to tak trochu "lenivý rok", avšak pro mě také rok plný nových zkušeností. Spoustu fotek vám totiž ani neukážu, jelikož nemám svolení je zveřejňovat anebo je zbytečné je sem dávat (např. fotky z plesů, stužkáčů apod. by vás moc nezajímaly). Fotek z různých akcí mám opravdu plno, tento rok jakoby se s nimi roztrhl pytel a já tak mohla sbírat zkušenosti každou chvíli. Bylo to najednu stranu skvělé, protože teď už si daleko víc věřím a nebojím se říct, ano, zvládnu nafotit tuhle a tamtu akci! Nadruhou stranu, neměla jsem tolik času, síly a vlastně ani chuti tvořit nějaké ty "pěkné portrétovky"...

Fotky vám ukážu pouze od května, protože ostatní mám na jiném počítači..



Takže v květnu jsem dostala nabídku nafotit prostory pro KTM Trojan a byla tam i krásná Majda. :)



Taky jsem úplně poprvé fotila tablo a upřímně.. byla jsem spokojená. :)


Pak mám hlavně fotky z prázdnin. První týden v červenci jsem byla s rodinou a přáteli na dovolené a projeli jsme (a prochodili) Slovinsko a na poslední dny si jeli odpočinout do Chorvatska. :)



X-Large city camp byl jako každý rok senzační. Naštěstí pro mě byla vyhlášená i fotosoutěž! Vyhrála ji ovšem daleko lepší fotka, ale s tou svou jsem spokojená, opravdu se mi líbí, i když srdce mohlo být zachyceno ještě lépe. (Ale holky po několika minutách stálého pohazování hlavou byly už značně otrávené.. ani se jim nedivím :D)


V půlce prázdnin jsem jela s přítelem a kamarády na 14 dní do Chorvatska a konečně jsem naplno vyzkoušela svůj narozeninový dárek - podvodní obal na foťák. (Ale jsem největší blbec a mám v už něm díru, takže celou dovolenou jsem spoléhala na čtyři proužky izolepy... ale vydrželo! :D) Drahá Simonka mi krásně pózovala!



V srpnu jsem jela znovu s rodinou a přáteli na vodu v Polsku. Moc zajímavých fotek odtamtud nemám, ale tahle se mi hodně líbí :)


Jedna velká a nová zkušenost pro mě bylo focení promo fotek pro kapelu. Glad for Today je kapela hrající hardcore/pop. Jestli nevíte co si pod tím představit, podívejte se na jejich stránku na bandzone.cz nebo na Facebook. Pokud se vám zalíbí, neváhejte jim dát lajk nebo líp, přijít na nějaký jejich koncert! :)



Na začátku září jsme si byly s úžasnou Májinkou zase zablbnout, tentokrát v lese, a pokusila jsem se i o něco s barvami.. moc dobře to ale nešlo. :D
Nakonec i společná fotka. :)

 



V září jsem taky fotila i dva šílené sourozence a byla to vážně sranda!



Díky kapele Glad for Today jsem si i zafotila na hradeckém studentském festivalu Tylova léta. Takže pár těch "top" fotek. :)

Glad for Today

Glad for Today

Imodium

Imodium
Říjen. A tady je jedno z těch šílenějších, ale taky úžasnějších focení. Se Simčou jsem fotila už dřív, ale stejně si ji nemůžu vynachválit, je vážně skvělá! Tohle focení byl její nápad, takže jsme to spolu dodělaly a zrealizovaly. Nakonec jsou z toho myslím príma fotky. Nazvaly jsme to "The dark side of my soul"




Chodím do ZUŠky na focení a jednou jsme dostali zadání vytvořit si svůj vlastní autoportrét. Měl by nás alespoň trochu vystihovat, ale podmíkou to nebylo. Já jsem si to převzala po svém a myslím, že mě to i vystihuje. :D


Kamarádka Andy mi jednou napsala, jestli bych jí nafotila fotky pro přítele k narozeninám a že by nevadilo, když by byly trochu "odvážnější". Fotky se povedly, přítel měl prý radost a já měla radost z této. :)


Mezi říjnem a listopadem jsem si uvědomila, že jsem za ten rok moc portrétů nenafotila a začala na mě dopadat trochu deprese. Tak jsem se domluvila s Martínkou, že to musím napravit. Ta naštěstí ochotně souhlasila! Jedna nejlepší fotka může bát uveřejněna.


Listopad byl ve znamení nejrůznějších stužkáčů, ale přesto jsem šla fotit s Leontýnkou a Nikol do krásného podzimu! Stihly jsme krásný západ slunce <3 Sestry se holt poznají. :)




A to je vlastně vše.. V prosinci jsem ještě fotila akci na výročí City mod (na fotky se můžete podívat zde), které má nastarost Anička Stránská. Jestli se alespoň trochu zajímáte o módu, určitě k ní mrkněte! :)

Budu se těšit na nějaké vaše připomínky a poznámky k fotkám :)

Anna

5 komentářů:

  1. Ani, já tak zbožňuju tvoje fotky !! Jseš pro mě neskutečná inspirace a ty fotky z CM oslavy jsem si prohlížela už asi tak tisíckrát! Chtěla bych vypíchnout nějaký nejlepší, ale to bych fakt musela popsat každou zvlášť :) Ty ve vodě (na začátku) mě ale fakt uchvátily!! p.s.: můžeš si být jistá, že i na letošních TL budeš fotit (mám to letos tak trochu na starost) :)
    jen tak dál a přispívej sem víc!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuch, to vždy potěší, děkuju! :) Taky jsem měla v plánu nějakou z oslavy vybrat, ale vážně jsem nevěděla kterou.. :D
      Fotky ve vodě jsem ještě nikde nezveřejnila. Ani na FB, což mě teď celkem udivuje..
      (Tylovky by byly super! :) )

      Vymazat
  2. Veľmi pekné fotky .)

    Pozývam ťa na moju MINI GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. překrásné fotky! Moc se mi líbí ta s těmi dvěma holkami v tom bazénu :) Hodně mě taky zaujal tvůj autoportrét, skvělý nápad! Ale nejvíc se mi líbí ta fotka s barevnýma rukama, hlavně kvůli tomu ostření :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,

    rádi bychom ti oznámili, že v klubu nastaly velké změny (je důležité si přečíst článek, na který budeš mít odkaz pod položkou "Web" u našeho komentáře). Touto cestou se tě chceme zeptat, jestli máš stále zájem být členem našeho klubu. V případě, že ano, dej nám vědět do konce srpna. A to nejlépe na klubový e-mail, případně nám napiš přímo na klubový blog, třeba pod článek s přijímáním členů.
    Za Fotografický klub,

    Mike a Trimaliny

    OdpovědětVymazat