neděle 9. února 2014

Ateliér

Už tomu tak bude, mám prostě spoustu fotek z ateliéru, které se zde ještě neobjevily. Mohli jste je shlédnout, jestli sledujete mou Facebookovou stránku. Tím pádem vás tenhle článek už ničím nepřekvapí. :D

Je to jen pár fotek, u kterých jsem se snažila nějak oživit fotku, která je na jednoduchém pozadí. Jak se mi to povedlo posuďte sami. :)







Některé jsou normální u jiných si myslím, že se povedla i originalita ..



7 komentářů:

  1. Všechny jsou krásné a přeci trošku originální :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí, hlavně tedy ta druhá fotka, ze které čiší taková upřímná radost :)

    OdpovědětVymazat
  3. hrozně se mi líbí ta první :-) .. Moc pěkné fotky! lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou parádní, hrozně se mi líbí ta druhá, to je opravdu báječné! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi líbí poslední, ale jinak je to vážně pěkná práce všechno :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta druhá mě opravdu zaujala, že jsem si musela rozkliknout celý článek. Co se originality týče, u mě vítězí druhá a třetí. Na flétnistce/tanečnici se mi líbí dynamičnost, ale zároveň něžnost. Super!

    OdpovědětVymazat