pátek 6. září 2013

Poslední fotky s Nikolasem

Nikolas je můj foťák.. který se rozbil. Ale už by měl být opravený a jet domů, tak snad budu moc zase fotit. Tohle jsou fotky, které jsem fotila asi týden před rozbitím. V minulém článku jich bylo pár a tohle je zbytek. Podle mě jsou docela fajn.

Jen poslední dobou chytám depku z lidí, kteří taky fotí a fotí si jen tak a třeba jen pár měsíců a mají lepší fotky než já.. Pak si říkám, jestli to má cenu, jestli bych s tím třeba neměla seknout. anebo naopak jestli bych neměla začít chodit na nějaké kurzy (ovšem pak si uvědomím kolik peněz mám a tenhle nápad ruším..)











Když jsme fotili u garáží, našli jsme tam nějaký křesílka :D tak jsme si dali foťák na popelnici, samospoušť a máme krásnou fotku! :3

4 komentáře:

  1. podle mě fotíš hezky :)
    třeba ta třetí a předposlední fotka jsou úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě občas chytají ty stavy, kdy si připadám absolutně k ničemu a že bych měla foťák do kouta. Ale je to zbytečný, takže se na ostatní vyprdni a pracuj na sobě:)

    OdpovědětVymazat