sobota 16. listopadu 2013

Trochu ateliéru

Chodím do ZUŠky, kde máme k dispozici taky atelier. Je to paráda, že si v něm můžu věci takhle vyzkoušet. :) Zatím jsme fotili jen zkušební fotky, jak vypadají různé scény různě osvětleně atd., ale už mám v hlavě jeden projekt, který je z části rozpracovaný.. Doufám, že ho dodělám co nejdřív! :D

Tady je jen pár fotek, které jsem nafotila v ateliéru ^^






Poslední dvě fotky jsou ze série "Co se děje za stolem" :)

5 komentářů:

  1. Líbí se mi první dvě, hlavně ta první, takovéhle světlo mám ráda. A hodí se k tomu i to pozadí, u té poslední mi to pozadí moc nesedí..

    OdpovědětVymazat
  2. ta 1. a 3. fotka jsou mega bomba, moc se mi to líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi ta třetí.. ostatní dvě s tím mladíkem mají utopený obličej/málo světla a ta poslední má podivně nasvícené pozadí. Ale ta třetí je hodně povedená. A možnost ateliéru závidím!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež by som si raz chcela niečo také vyskúšať. Zo všetkého najviac sa mi páči fotiť portréty a tam by sa dalo vyskúšať kopec zaujímavých vecí...Posledné dve sú najlepšie. Hlavne tá tretia je úplne úžasná. :)

    OdpovědětVymazat