středa 29. ledna 2014

Cold winter

Zima.. taky už k vám došla? U nás je i -10°C, ale že by byl sníh?

Poslední dobou jsem fotila spíš v ateliéru nebo závody atletiky a už mě celkem chybělo takové to venkovní focení, kde člověk může zakomponovat přírodu a přírodní světlo a stíny. :) Asi měsíc nebo víc jsem nosila v hlavě jednu představu a nemohla jsem se dočkat až ji zrealizuji. S výsledkem jsem sama spokojená, což se moc často nestává. :D

Simča, kterou jsem fotila nedělá žádný modeling ani není v žádné agentuře (i když měla nabídky). Přesto bylo vidět (a i na fotkách je to znát), že se foťáku nebojí a cítí se tam jako doma.

Pár faktů o focení:
- asi čtvrt hodiny jsme se prodírali rákosím po zamrzlém rybníku

- bylo -10°C a Simča měla jen košili bez rukávů a sako (přesto se tváří jakože je úplně v pohodě)

- Simče jsem řekla ať vyskočí.. neuvědomila si, ale že je na zamrzlém rybníků a při dopadu se sklouzla a narazila si zadek

- část focení jsme vůbec nevěděly, kde že to vlastně jsme!

Bylo to zajímavé a luxusní, rozhodně jsem s ní nefotila naposledy!







Poslední momentka při převlíkání :D -10°C :3 :D

6 komentářů:

  1. Moc krásný, ta první je dokonalá :3 Už sem některý z nich viděla i na Facebooku, máš tam moje lajky :D :3

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné! A fajn zážitky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je modelka pro kterou bych vraždila :D Ty fotky jsou nádherné, hlavně ta první je úžasná, podle mě bys měla kašlat na ateliér a fotit venku, je to nebe a dudy.

    OdpovědětVymazat
  4. The first photo is my favourite! Such lovely work! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Stejně mám nejraději fotky v přírodě, tady se hezky sešlo něco, co slečna vyzařuje a prostředí :) prostě perfektní, hlavně ta první fotka!

    OdpovědětVymazat
  6. První naprosto zazdila všechny ostatní fotky v článku, klidně bych to rozdělila. Protože pěkné jsou všechny, slečna je prostě krásná a fotogenická, krásné prostředí.. ale první je top. Už jen proto, že na první pohled to ani nevypadá jako zamrzlá voda a to působí úžasně.

    OdpovědětVymazat